یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار
خانه / باغ موزه قصر / درهای باغ موزه قصر روی جشنواره هنرهای تجسمی فجر باز شد آذر ۹۷

درهای باغ موزه قصر روی جشنواره هنرهای تجسمی فجر باز شد آذر ۹۷

 فضای در نظر گرفته شده برای استقرار هر یک از گالری های حاضر در یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر عصر دوشنبه ۲۶ آذر با انجام قرعه کشی در باغ موزه قصر مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی باغ موزه قصر، در جلسه ای با حضور محسن سلیمانی رئیس باغ موزه قصر و دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، سید امیر سقراطی دبیر هنری جشنواره و مدیران و نمایندگان گالری ها، فرآیند قرعه کشی تعیین سالن و شماره غرفه هر یک از گالری های شرکت کننده در جشنواره انجام شد.

طبق توافق با رئیس باغ موزه قصر، گالری ها می توانند از ۷ بهمن به مدت پنج روز تا یک هفته اقدام به ‌انتقال آثار به باغ موزه و طراحی و چیدمان آثار کنند و ۱۱ تا ۲۵ بهمن این بخش از جشنواره در باغ موزه قصر برپا می شود.

محسن سلیمانی رئیس باغ موزه قصر که دبیر اجرایی جشنواره هنرهای تجسمی نیز هست، فراهم کردن امکانات لازم مثل نور ‌کافی، انبار، پارکینگ و هر آنچه را که مربوط به میزبانی باغ موزه قصر خواهد بود، ضمانت و عنوان کرد: حضور گالری ها ‌در جشنواره امسال بستر مناسبی برای قدم های موثر و ماندگار در حوزه هنرهای تجسمی خواهد بود.
‌ وی ابراز امیدواری کرد با همکاری مشترک ستاد جشنواره، گالری ها، مراکز فرهنگی و ارگان ها و سازمان های مربوطه و ‌حامی، تبلیغات گسترده، متفاوت و تاثیرگذاری در راستای اهداف جشنواره امسال انجام شود. ‌

بخش گالری های یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از ۱۱ تا ۲۵ بهمن ماه در نگارخانه های باغ موزه قصر برگزار می شود

تجهیزات : سیمرغ هنر صدا

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

logo-samandehi