پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار
خانه / خبرهای نمایشگاه صوت و تصویر / نمایشگاه صوت و تصویر مصلای تهران

نمایشگاه صوت و تصویر مصلای تهران

152

تخصصی­ترین نمایشگاه بین المللی تخصصی صوتی و تصویری و تجهیزات وابسته

IRAN D.I.F 2015

تهران – مرکز نمایشگاه­های فرهنگی مصلی تهران

۵ الی ۸ خرداد ماه ۱۳۹۴

با کمال خوشوقتی به آگاهی می­رساند تخصصی­ترین نمایشگاه صوتی و تصویری که نخستین بار در سال ۱۳۸۳ در کشور ایران شکل گرفت . به زودی جدیدترین نوآوری­های این صنعت را برای سیزدهمین سال پیاپی همزمان با اولین همایش سراسری عکاسان و فیلمبرداران ایران به نمایش خواهد گذاشت.

نمایشگاه D.I.FIRAN که در بین سایر نمایشگاه­ها تخصصی در ایران مقامی را به خود اختصاص داده است، امسال از ۵ الی ۸ خرداد ماه سال ۱۳۹۴ مصادف با ( ۲۶-۲۹ May 2015) در تهران با حضور واحدها تولیدی و نمایندگی از کشورهای ایران، ژاپن، کره جنوبی ، تایوان، مالزی، اندونزی، چین، سنگاپور، هلند، بلژیک ، تایلند، استرالیا ، آمریکا ، فنلاند ، آلمان، انگلیس در فضایی به وسعت ۶۰۰۰ متر مربعفضای نمایشگاهی به منظور تحقق آرمان­های انتقال فناوری دیجیتال و گسترش بسترهای توسعه و پیشرفت صنعت عکاسی و تجهیزات صوتی و تصویری با پشتیبانی و اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران در بزرگترین و مجهزترین سالن نمایشگاهی ایران در مرکز نمایشگاه­های فرهنگی مصلی تهران برپا خواهد شد.

در این نمایشگاه تخصصی سالانه جدیدترین محصولات صوتی و تصویری، دوربین­های عکاسی و فیلمبرداری، تلفن­های همراه دوربین­دار، ماشین­های اداری، قطعات و لوازم دوربین، فیلم و ذخیره­های دیجیتالی، نرم­افزارها و پردازش عکاسی، لوازم تصویربرداری دیجیتالی، تصویربرداری متحرک، سینمای خانگی، تکنولوژی اسلاید، خدمـات تصویری و انواع پروژکتور و اسکنر، دوربین­های مداربسته و نوت بوک و … به نمایـش گذارده می­شود.

همچنین شرکت­کنندگان در این نمایشـگاه می­توانند با گروه وسیعی از لوازم صوتی و تصویری حرفه­ای مانند تجهیزات سینمائی، سیستم­های ضبط صدا و تصویربرداری و سیستم­های نوردهی، تجهیزات استودیوهای عکاسی، تصویربرداری دیجیتالی، چاپ در قطعات بزرگ، لابراتوارهای ظهور معمولی و مینی­لب، پروژکتورهای ویدئوئی، تکنولوژی کنترل و شبکه ، میکس و مونتاژ فیلم و دستگاه­های بزرگ چاپ عکس روبرو شوند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه تبادل اطلاعات و آشنایی هرچه بیشتر صاحبان صنایع، تجار و متخصصین و علاقمندان با آخرین دستاوردهای صوتی و تصویری می باشد.

بازدیدکنندگان از این نمایشگاه و علاقمندان می­توانند با دریافت آموزش­های علمی و عملی رایگان در کلاس­های آموزش تخصصی عکاسی، سمینارهای تخصصی، کارگاه­های آموزشی مشارکت نموده و از برنامه­های جنبی این نمایشگاه شامل ارائه خدمات آموزشی و تعمیر و سرویس رایگان انواع دوربین عکاسی و تصویربرداری بهره­مند گردند .

این نمایشگاه در چهارچوب نمایش آخرین تکنولوژی و همزمان در قالب دو نمایشگاه عکس تحت عنوان « گالری دیداری دیجیتالی » در مرکز بزرگ نمایشگاهی مصلا کارهای منتخب در زمینه « عکاسی هدفمند » نمایش داده خواهد شد.

برای دیدار از نمایشگاه ویژه متخصصین از ساعت ۱۲ الی ۱۴ و بازدید ویژه عموم از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در نظر گرفته شده است.

دبیرخانه نمایشگاه

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

logo-samandehi