پنج شنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار
خانه / رکوردرها ( Recorder ) / رکوردر پرتابل ZOOM

رکوردر پرتابل ZOOM

images_product_6658_Zoom-H6-2-230x197
رکوردر پرتابل ZOOM مدل H6

این محصول یک نمونه کوچک با کیفیت بالا برای ضبط صدای پرتابل است که با توجه به اندازه ی جمع و جور و وزن خود گزینه بسیار مناسبی برای حمل است. H6n دارای ویژگی هایی از قبیل میکروفون دو کاربره برای ضبط به صورت X,Y با قابلیت تغییر زاویه میکروفون جهت صدابرداری از ساز و وکال ، یک میکروفون MIDSIDE مستقل در لوازم جانبی ، نرخ نمونه برداری بالا تا ۹۶ کیلو هرتز ، ساختار جدید با کنترل سطح دستی و اتوماتیک ، سوئیچ بالاگذر برای جلوگیری از نویز محیط ، مترونوم ، تیونر گیتار ، چهار ورودی با جک کمبو برای اتصال میکروفون کاندنسر یا ساز الکتریک ، حالت ضبط شش کانال ، حالت ضبط اتوماتیک حساس به صدا ، نرمالایزر و مکسیمایزر اینترنال بدون استفاده از کامپیوتر ، ساختار AUTO BACK UP داخلی برای از دست ندادن فایل ها ، تغذیه باطری برای ۲۰ ساعت به صورت مداوم ، اسپیکر داخلی با کیفیت مطلوب ، پشتیبانی از حافظه های مختلف و دارای نمایشگر تمام رنگی می باشد. این محصول میتواند به عنوان یک میکروفون ۲ USB برای ضبط پادکست توسط کامپیوتر راه اندازی شود و به عنوان یک کارت صدا سازگاری کامل را با سیستم های کامپیوتری مبتنی بر WIN , OSX دارد.
این محصول به همراه یک عدد هدفون sennheiser مدل HD 202 عرضه می گردد. قیمت حدود ۱/۶۰۰/۰۰۰ هزار تومان

images_product_6730_Zoom-H5--230x197

رکوردر پرتابل ZOOM مدل H5

کمپانی زووم که مدام در حال تغییر دادن رکوردر های پرتابل خود به تناسب نیاز مشتریانش است این نمونه را با توجه به ساختار مدل H6 با تعداد ورودی و خروجی کمتر تولید کرده است. این رکوردر پرتابل با قابلیت های ویژه ای همچون میکروفون X,Y با کیفیت بسیار بالا با وسعت صدابرداری بالا ، پشتیبانی از انواع حافظه های SD تا ۳۲ گیگابایت جهت دخیره سازی اطلاعات به صورت مولتی تراک ، تغذیه از طریق دو عدد باطری قلمی AA با دوام بیست ساعت کارکرد مداوم ، کانورتور بسیار خوش کیفیت با نرخ نمونه برداری تا ۹۶ کیلوهرتز ، فایل خروجی مناسب روی فرمت های WAVE و MP3 ، پردازشگر سیگنال (کمپرسور ، لیمیتر) جهت محدود کردن فرکانس ها در لول بالا ، سوئیچ برش فرکانس پائین جهت صدا برداری از ساز و جلوگیری از هوم فرکانس های پائین ، مترونوم کروماتیک ، تیونر گیتار الکتریک و باس ، استفاده به عنوان کارت صدا از طریق درگاه USB و سازگاری کامل با سیستم عامل های WIN,OSX,iOS اشاره کرد.
این محصول به همراه یک عدد هدفون sennheiser مدل HD 202 عرضه می گردد. قیمت حدود  ۱/۱۵۰/۰۰۰ تومان

رکوردر پرتابل ZOOM مدل images_product_6657_H4n_slant-230x197H4N sp

این محصول یک نمونه کوچک با کیفیت بالا برای ضبط صدای پرتابل است که با توجه به اندازه ی جمع و جور و وزن خود گزینه بسیار مناسبی برای حمل است. H4n دارای ویژگی هایی از قبیل میکروفون دو کاربره برای ضبط به صورت X,Y با قابلیت تغییر زاویه میکروفون جهت صدابرداری از ساز و وکال ، نرخ نمونه برداری بالا تا ۹۶ کیلو هرتز ، ساختار جدید با کنترل سطح دستی و اتوماتیک ، سوئیچ بالاگذر برای جلوگیری از نویز محیط ، مترونوم ، تیونر ، ورودی با جک کمبو برای اتصال میکروفون کاندنسر یا ساز الکتریک ، حالت ضبط چهار کانال ، شبیه ساز میکروفون midside ، پردازشگر داخلی برای افکت های گیتار و شبیه ساز های آمپلی فایر گیتار الکتریک ، نرمالایزر و مکسیمایزر اینترنال بدون استفاده از کامپیوتر ، ساختار AUTO BACK UP داخلی برای از دست ندادن فایل ها ، تغذیه باطری برای ۱۱ ساعت به صورت مداوم ، اسپیکر داخلی با کیفیت مطلوب ، پشتیبانی از حافظه های مختلف و دارای نمایشگر می باشد. این محصول میتواند به عنوان یک میکروفون ۲ USB برای ضبط پادکست توسط کامپیوتر راه اندازی شود و به عنوان یک کارت صدا سازگاری کامل را با سیستم های کامپیوتری مبتنی بر WIN , OSX دارد.
با خرید این محصول یک پکیج متعلقات APH-4 به صورت رایگان عرضه می گردد. قیمت حدود ۱/۱۰۰/۰۰ تومان

رکوردر پرتابل ZOOM مدل images_product_6656_zoom-h2n-230x197H2n

این محصول یک نمونه کوچک با کیفیت بالا برای ضبط صدای پرتابل است که با توجه به اندازه ی جمع و جور و وزن خود گزینه بسیار مناسبی برای حمل است. H2n دارای ویژگی هایی از قبیل میکروفون دو کاربره برای ضبط به صورت X,Y و MIDSIDE ساز و وکال ، حالت دو کانال و چهار کانال surround ، نرخ نمونه برداری بالا تا ۹۶ کیلو هرتز ، ساختار جدید با کنترل سطح دستی و اتوماتیک ، کمپرسور ، لیمیتر ، سوئیچ بالاگذر برای جلوگیری از نویز محیط ، تیونر ، مترونوم ، نرمالایزر و مکسیمایزر اینترنال بدون استفاده از کامپیوتر ، ساختار AUTO BACK UP داخلی برای از دست ندادن فایل ها ، تغذیه باطری برای ۲۰ ساعت به صورت مداوم ، اسپیکر داخلی با کیفیت مطلوب ، پشتیبانی از حافظه های مختلف و دارای نمایشگر ۱۲۸X64 پیکسل می باشد. این محصول میتواند به عنوان یک میکروفون USB برای ضبط پادکست توسط کامپیوتر راه اندازی شود و سازگاری کامل را با سیستم های کامپیوتری مبتنی بر WIN , OSX دارد. قیمت حدود ۶۰۰/۰۰۰ تومان

رکوردر پرتابل ZOOM مدل images_product_6655_41TrmbLoy6L-230x197H1

این محصول یک نمونه کوچک با کیفیت بالا برای ضبط صدای پرتابل است که با توجه به اندازه ی جمع و جور و وزن خود گزینه بسیار مناسبی برای حمل است. H1 دارای ویژگی هایی از قبیل میکروفون داخلی X,Y با دیاگرام اومنی برای صدابرداری از وکال و ساز ، کنترل سطح اتوماتیک و دستی ، نرخ نمونه برداری بالا ، پشتیبانی از حافظه های micro SD , micro SDHC ، سوئیچ بالا گذر جهت حذف نویز محیط ، ورودی مستقل صدا برای میکروفون و لاین آنالوگ ، قابلیت ایجاد CUE روی تراک ها ، ضبط و پخش دو تراک همزمان ، میکروفون داخلی با کیفیت مناسب ، درگاه USB2 برای انتقال اطلاعات با سرعت بالا ، ساختار کاربری ساده با استفاده از کلیدهای میانبر ، قابلیت نصب روی دوربین و دوام بالای باطری در مصرف برق تا ۱۰ ساعت مداوم می باشد. این محصول میتواند به عنوان یک میکروفون USB برای ضبط پادکست توسط کامپیوتر راه اندازی شود و سازگاری کامل را با سیستم های کامپیوتری مبتنی بر WIN , OSX دارد.
این محصول در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می گردد. قیمت حدود ۴۲۰/۰۰۰ تومان

رکوردر پرتابل ZOOM مدل images_product_6762_B002I7TJNW-1-230x197R16

این محصول یک نمونه پرتابل با کیفیت بالا برای ضبط صدای مولتی تراک است که با توجه به اندازه ی جمع و جور و وزن مناسب خود گزینه بسیار مناسبی برای حمل است. R16 دارای ویژگی هایی از قبیل میکروفون استریوی داخلی ، ورودی های میکروفون با کیفیت و تعداد بالا مجهز به تغذیه فانتوم پاور ، نرخ نمونه برداری تا ۴۸ کیلو هرتز برای ۱۶ تراک همزمان ازطریق میکسر داخلی ، تغذیه از طریق باطری داخلی به مدل بیست ساعت یا به صورت مستقل توسط آداپتور ، میکسر(سکوئنسر) داخلی تا ۱۶ تراک ، میکسر داخلی با اکولایزر سه باندی ، مترونوم ، تیونر گیتار ، ورودی با جک کمبو برای اتصال میکروفون کاندنسر یا ساز الکتریک ، حالت ضبط هشت کانال آنالوگ به صورت همزمان ، ادیتور با مارکر ، تغذیه باطری برای ۴٫۵ ساعت به صورت مداوم ، پشتیبانی از حافظه های مختلف و دارای نمایشگر تک رنگ می باشد. این محصول میتواند به عنوان یک کارت صدای ۲ USB برای ضبط مولتی تراک توسط کامپیوتر مورد استفاده قرار گیرد و همانند یک کنترلر نرم افزار سازگاری کامل را با سیستم های کامپیوتری مبتنی بر WIN , OSX دارد. قیمت حدود ۱/۵۵۰/۰۰۰ تومان

رکوردر پرتابل ZOOM مدل images_product_6673_zoom_r24_1-230x197R24

این محصول یک نمونه پرتابل با کیفیت بالا برای ضبط صدای مولتی تراک است که با توجه به اندازه ی جمع و جور و وزن مناسب خود گزینه بسیار مناسبی برای حمل است. R24 دارای ویژگی هایی از قبیل میکروفون استریوی داخلی جهت نمونه برداری از صدای آمبیانس ، ورودی های میکروفون با کیفیت و نویز پائین ، دارای تغذیه فانتوم پاور جهت ارتباط با میکروفون های کاندنسر ، نرخ نمونه برداری تا ۴۸ کیلو هرتز برای ۲۴ تراک به صورت همزمان ، سکوئنسر داخلی تا ۲۴ تراک ، سمپلر درام با ۴۷۲ پترن از قبل آماده شده از تمپو های ۴۰ تا ۲۵۰ ، افکتور انحصاری با تنوع ۱۵۰ افکت مختلف ، میکسر داخلی با اکولایزر سه باندی ، مترونوم ، تیونر گیتار ، ورودی با جک کمبو برای اتصال میکروفون کاندنسر یا ساز الکتریک ، حالت ضبط هشت کانال ، ادیتور با مارکر ، تغذیه باطری برای ۴٫۵ ساعت به صورت مداوم ، پشتیبانی از حافظه های مختلف و دارای نمایشگر تک رنگ می باشد. این محصول میتواند به عنوان یک کارت صدای ۲ USB برای ضبط مولتی تراک توسط کامپیوتر راه اندازی شود و همانند یک کنترلر نرم افزار قابلت کنترل کردن کلیه نرم افزار های DAW مبتنی بر سیستم عامل های WIN , OSX را دارد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

logo-samandehi