شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار
خانه / رادیو سرو / ارتباط تلفنی با سرهنگ دکتر علیرضا خوش دل فرمانده ی دانشگاه علوم پزشکی و دبیر علمی چهارمین کنگره ی طب نظامی آسیا اقیانوسیه

ارتباط تلفنی با سرهنگ دکتر علیرضا خوش دل فرمانده ی دانشگاه علوم پزشکی و دبیر علمی چهارمین کنگره ی طب نظامی آسیا اقیانوسیه

در تاریخ ۲۲ مهر ۹۷ پیرامون برگزاری چهارمین کنگره ی طب نظامی یک ارتباط تلفنی با سرهنگ دکتر علیرضا خوش دل فرمانده ی دانشگاه علوم پزشکی و دبیر علمی چهارمین کنگره ی طب نظامی آسیا اقیانوسیه صورت گرفت.

سرهنگ خوشدل از کنگره و حواشی آن برای شنوندگان رادیو سرو توضیحاتی را ارائه دادند؛

چهارمین کنکره طب نظامی از روز جمعه به مدت ۴ روز آغاز شد،در این کنگره بیش از ۱۷۰۰ نفر شرکت کردند و از این بین حدود ۱۲۰ نفر میهمان از ۳۵ کشور دنیا حضور پیدا کردند که مشارکت جدی و بسیار خوبی بین میهمانان داخلی و خارجی در برنامه های متنوع این کنگره صورت گرفت و طبق ارزیابی صورت گرفته به زعم دبیر کل این کنگره چهارمین کنگره ی طب نظامی به عنوان بزرگترین کنگره ی ICNN یا کمیته ی بین المللی طب نظامی انتخاب گردید.

در این کنگره سخنرانی ها و میزگردهای متعدد،برنامه ی نشست خبرگان،کارگاه های آموزشی و مهارتی انجام شد و به دلیل تنوع در برنامه ها رضایت شرکت کنندگان را به همراه داشت.
دبیر علمی چهارمین کنگره طب نظامی آسیا و اقیانوسیه،ضمن استقبال از این کنگره به تعداد مقالات ارسالی به دبیرخانه این کنگره هم اشاره کردند.

تعداد آثار ارسالی بیش از ۸۵۰ مقاله ی تخصصی در حوزه های طب نظامی بود و از بین آثار ۸۰ مقاله برای ارائه ی سخنرانی،۸۰ مقاله برای پوستر الکترونیک و ۱۵۰ مقاله برای پوستر مجازی انتخاب شد که انشاءالله با ارائه ی فردا صبح و اختتامیه، این ارائه به پایان خواهد رسید.

همچنین اختتامیه این کنگره با حضور مقامات کشوری و لشگری برگزار می شود.

وی در خصوص تدابیر و برنامه های فرهنگی برای شرکت کنندگان خارجی ابراز کردند؛

شرکت کنندگان علاوه بر بازید از مکان های دیدنی شهر تهران فردا،پس از اختتامیه بازدیدی از موزه ی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواهند داشت و سپس در یک مانور دفاع بیولوژیک و مقابله با حملات شیمیایی و میکروبی،به عنوان یک کار تخصصی ،حضور خواهند یافت.

جناب سرهنگ دکتر علیرضا خوش دل در پایان این مصاحبه ی تلفنی اشاره به ۷ کارگاه آموزشی در نقاط مختلف تهران داشتند که تا ساعت ۱۶ عصر روز دوشنبه ۲۳ مهر ماه می توانند از برنامه ی کارگاه استفاده کنند.

تجهیزات :سیمرغ هنر صدا

 

WhatsApp Image 2018-10-14 at 08.41.08

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

logo-samandehi