تلفن گویای هر سازمان یا شرکتی خصوصی و دولتی مهمترین ویترین آن شناخته می شود ، چرا که هر کدام از مخاطب ها در ابتدا توسط تلفن گویا شرکت مورد استقبال قرار می گیرند . از این رو بیشتر شرکت ها و نهاد های دولتی که اهمیتی خاصی برای تکریم ارباب رجوع قائل هستند صدای تلفن گویا را مورد توجه خود قرار می دهند .
تا بحال اتفاق افتاده با تلفن گویایی تماس گرفته باشید و کیفیت صدای پائین ، لحن و بیان بد گوینده و نا مفهومی آن شما را آزار داده باشد . همین دلیل گواهی است تا شما دوست نداشته باشید در دسته این نوع شرکت ها قرار بگیرید . ضبط صدای تلفن گویا توسط گوینده خوش صدا و خوش لحن که متنی زیبا و روان را می خواند در عین حال هم اعتبار افزون تری برای شما به همراه دارد و هم سبب ایجاد حس آرامش و اطمینان در مخاطب می شود .
سلام و درود جناب فیاضی گرامی
ممنونم از دقت نظر شما کلمه ی اشاره شده اصلاح شد
سپاس از شما