یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار
خانه / رادیو سرو / مدیریت زیپ لاین مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جناب آقای امیر زمانی ( دیماه ۹۷ )

مدیریت زیپ لاین مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جناب آقای امیر زمانی ( دیماه ۹۷ )

در تاریخ ۱۹آذر ماه ۹۷ رادیو سرو ،میزبان مهمان پر انرژی ای از دنیای پر هیجان ورزش بود،مدیریت زیپ لاین مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جناب آقای امیر زمانی با انرژی وصف نشدنی در استودیو رادیو سرو حاضر شدند و برای ما، بیشتر از این ورزش مهیج گفتند.

آقای زمانی جدای از اینکه خودشان بسیار فردی پر انرژی هستند،به این نکته اشاره کردند؛ که ما این انرژی را از خود بازدیدکنندگان دریافت می کنیم.

ایشان ضمن ابراز خوشحالی از حال خوب بازدیدکنندگان با این ورزش شاد و مهیج ،جمله ای قابل تامل بیان کردند؛«تنها چند ثانیه حال خوب کافیست تا تمام خشونت دنیا از بین برود »و یکی از افتخارات ما این است که،عزیزانی که پیش ما تشریف می آورند،زمانی که تشریف می برند،با بهترین حال از پیش ما می روند و ما آنها را با بهترین حال بدرقه می کنیم .

آقای زمانی به معرفی زیپ لاین مجموعه پرداختند و در ادامه افزودند ؛

سه سال است که به صورت شبانه روزی در فصول مختلف سال کار زیپ لاین مجموعه را استارت زدیم و در طول این مدت تمام تست ها و آزمونها انجام شده و اما از مهر ماه ۹۷فعالیت مان را به صورت رسمی آغاز کردیم.
وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی تصمیم گرفتید این ورزش هیجان انگیز را در مجموعه آغاز کنید،و چه چیزی باعث ایجاد انگیزه و دنبال کردن هدف تان به این سمت شد؛جمله ای پر معنا بیان کردند«همیشه سعی کنید رویاهایتان را دنبال کنید»ایشان در ادامه خاطر نشان کردند،یادم هست ،یک زمانی این رویای من بود که بتوانم به نحوی یک فعالیتی انجام بدهم ،که هم دوستان لذت ببرند و هم اینکه همه عزیزانی که از این مجموعه دیدن می کنند ،حال دلشان خوب باشد.و البته حمایت های دوستان خوب مان در مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را نباید نادیده گرفت،همه ی اینها باعث ایجاد این اتفاق خوب در این مجموعه شد.

آقای زمانی دلیل انتخاب شان از احداث و سنگ بنای اولیه این ورزش در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اینگونه بیان کردند؛ فضای بسیار زیبا و سرسبز موزه و به ویژه تطبیق ویژگی های این ورزش با فضای مجموعه ،و در کنار آن آموزش این ورزش به افراد نظامی و تکاوران، ما را بر آن داشت تا این ورزش را در این مجموعه با یک شرایط خاص تر و به صورت تفریحی رشد دهیم .

وی با ذکر این نکته که حتی اگر استفاده کنندگان از این ورزش سعی کنند که خودشان را از آن بالا پرت کنند،امکانش صفر است، ظریب ایمنی این ورزش را ۱۳برابر اعلام کردند.

زمانی با اشاره به استقبال خوب مردم،به این نکته اشاره کردند؛وقتی عزیزی پیش ما می آید ،چند روز بعد به صورت گروهی با دوستان و خانواده حضور پیدا می کنند و این برای ما باعث خوشحالی است.

ایشان با ذکر این مطلب که برای دانشجویان تخفیف های ویژه ای قائل شدند،دانشجویان را دعوت کردند که از این ورزش مهیج استفاده کنند.

آقای زمانی در خصوص ایمنی و وسایل و تجهیزات ایمنی در این ورزش صحبت کردند،این تجهیزات تقریبا تا یک تن و ۵۰۰کیلو فشار را تحمل می کند و دوستان اصلا نگران نباشند،دوستان و همکاران من با اطمینان کامل این وسایل و تجهیزات را به استفاده کنندگان وصل می کنند و در انتهای مسیر هم ،سیستم ترمز ما به صورت اتوماتیک ،در لحظه ای که عزیزان نزدیک به ۸۰کیلومتر سرعت را تجربه می کنند،آنها را به راحتی نگه می دارد.

وی در خصوص بازتاب زیپ لاین مجموعه در فضای مجازی گفتند،و اشاره ای داشتند به اینکه عزیزان اول به صورت انفرادی از زیپ لاین استفاده می کنند و بعد از گذشت چند روز به صورت گروهی و دسته جمعی در کنار ما حضور پیدا می کنند و این ورزش را تجربه می کنند.

ایشان در ادامه به گروه سنی استفاده کنندگان از زیپ لاین اشاره کردند و افزودند؛از ده سال تا۷۰سال از بزرگ و کوچک، پیر و جوان همه می توانند از زیپ لاین استفاده کنند و برای خانم ها هم محدودیتی وجود ندارد.

آقای زمانی به خاطرات زیبا در کنار زیپ لاین مجموعه اشاره کردند،و به تاثیر خاطرات روی زندگی خودشان و زندگی افراد و اینکه خیلی از دوستان ،با این که ترس از ارتفاع دارند،این تابو را می شکنند.
در ادامه گفتند؛این ورزش مهیج باعث اعتماد به نفس در بسیاری از دوستان هم شده.
عزیزانی هم که از کشورهای خارجی حضور پیدا می کنند خیلی تعجب می کنند از هزینه های این ورزش ،این دوستان در خارج از ایران برای استفاده از زیپ لاین حداقل باید ۱۰۰دلار پرداخت کنند،و خیلی برایشان جذاب است که تقریبا با رقمی نزدیک به سه دلار می توانند از این ورزش بهره ببرند.

وی از حس خوب و حال خوبشان ،پس از افتتاح زیپ لاین صحبت کردند و باز هم اشاره داشتند به کمک های دوستان و عزیزان همراه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ،از« سردار کارگر » و همچنین از مدیر عامل موزه« جناب آقای جعفری » به دلیل حمایت ها و پشتیبانی این عزیزان تشکر کردند.

ایشان در پایان ضمن اینکه از دوستان دعوت کردند که حتما برای یک بار هم که شده در کنار ماجراجویی های زندگی شان از این تجربه بهره مند شوند،از وسایل و امکانات ویژه و بازی های جدید و قابل توجه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر دادند و اشاره داشتند که به زودی با حمایت مدیران مجموعه سعی می کنیم از ورزشهای مهیج در این مجموعه رونمایی کنیم و لحظات جذابی را در اینجا رقم خواهیم زد.

آقای زمانی ضمن تشکر از افراد تیم حرفه ای خود،به نام آنها اشاره کردند؛آقای حسین ذوالفقاری مربی ،آقای علی اصغر سلامت و آقای یونس.

وی با ذکر این مطلب که خیلی از دوستان حضور پیدا می‌کنند و تمایل دارند که از تجربیات ما استفاده کنند و این ورزش را در شهرهای دیگر راه اندازی کنند، اشاره کردند ؛ما از این دوستان حمایت می کنیم و هر کمکی از دست مان بر بیاد ،حتما انجام می دهیم و سعی می کنیم هر تجربه و دانشی که داریم به صورت رایگان در اختیار این عزیزان قرار دهیم و این تجربیات را به دوستان منتقل کنیم .

تجهیزات : سیمرغ هنر صدا

WhatsApp Image 2019-01-05 at 10.45.05 WhatsApp Image 2019-01-05 at 10.45.06 WhatsApp Image 2019-01-05 at 10.45.08(1) WhatsApp Image 2019-01-05 at 10.45.08 WhatsApp Image 2019-01-05 at 10.45.10(1) WhatsApp Image 2019-01-05 at 10.45.10(2) WhatsApp Image 2019-01-05 at 10.45.10 WhatsApp Image 2019-01-05 at 10.45.11 WhatsApp Image 2019-01-05 at 10.45.12(1) WhatsApp Image 2019-01-05 at 10.45.12 WhatsApp Image 2019-01-05 at 10.45.13 WhatsApp Image 2019-01-05 at 10.45.16

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

logo-samandehi