شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار
خانه / رادیو سرو / ارتباط تلفنی با «سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن عراقی زاده» ریاست چهارمین کنگره ی آسیا و اقیانوسیه طب نظامی،اطلاعاتی در خصوص برگزاری این کنگره به شنوندگان رادیو سرو ارائه دادند.

ارتباط تلفنی با «سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن عراقی زاده» ریاست چهارمین کنگره ی آسیا و اقیانوسیه طب نظامی،اطلاعاتی در خصوص برگزاری این کنگره به شنوندگان رادیو سرو ارائه دادند.

در تاریخ ۲۱ مهر سال ۹۷ رادیو سرو،طی ارتباط تلفنی با «سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن عراقی زاده» ریاست چهارمین کنگره ی آسیا و اقیانوسیه طب نظامی،اطلاعاتی در خصوص برگزاری این کنگره به شنوندگان رادیو سرو ارائه دادند.

این کنگره از روز جمعه ۱۹ مهر شروع شدو تا ۲۳مهر ادامه دارد ،ما میزبان بیش از ۷۰ میهمان از اساتید طب نظامیِ،۳۰ کشور دنیا هستیم، با موضوع طب نظامی ،یعنی دانشی که به پزشکان،پرستاران و کادر بهداشت و درمان مراکز بهداشتی کمک می کند تا در زمان بروز حوادث جنگی و غیرمترقبه باید چه کارهایی را انجام دهند و هدف از برگزاری این کنگره نجات جان انسان هاست به طوری که در آموزه های دینی نیز به اهمیت آن اشاره شده است.

شعار این کنگره” افق آینده ی طب نظامی” یعنی آمادگی در برابر مواردی که سلامت جامعه را تهدید میکند، می باشد.
ایشان در خصوص استقبال از این کنگره اذعان داشتند:
استقبال بسیار عالی بود.با توجه به اینکه این کنگره هر دو سال یکبار اتفاق می افتد، لذا از هر سه دوره ی قبل نیز در چهارمین کنگره ی طب نظامی شرکت کنندگانی حضور داشتند.حدود ۷۷ شرکت کننده ی خارجی از بیش از ۳۰ کشور دنیا از آسیا،۶ کشور از اروپا،۲ کشور از آمریکای جنوبی و ۲ کشور از آفریقا حضور داشتند.

برای ارسال مقالات،شرکت کنندگان می توانند به سایت کنگره مراجعه کنند،البته برای شرکت در این دوره ،فرصت به اتمام رسیده و علاقمندان در سالهای آتی می‌توانند،مقالات خودشان را به دبیرخانه کنگره ارسال کند و و یا از طریق سایت به اطلاعات مورد نظر دست یابند.

سردار دکتر حسن عراقی زاده در انتها،ضمن تشکر از برنامه ی رادیو سرو،بخاطر این ارتباط اظهار امیدواری کردند که با ارائه ی این برنامه و موضوعات و بازتکرار مطالب علمی در بخش های مختلف برنامه های صدا و سیما به آموزش همگانی در این زمینه کمک هایی صورت گیرد.

تجهیزات : سیمرغ هنر صدا

 

WhatsApp Image 2018-10-14 at 08.41.08

16065871_xl

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

logo-samandehi