یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار
خانه / باغ موزه قصر / اجرای نمایش «زمان در حبس قصر» در باغ موزه قصر ( بهمن ۹۷ )

اجرای نمایش «زمان در حبس قصر» در باغ موزه قصر ( بهمن ۹۷ )

اجرای نمایش «زمان در حبس قصر» در باغ موزه قصر

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش «زمان در حبس قصر» با روایتی از مبارزات سیاسی دوران طاغوت، به نویسندگی، طراحی و کارگردانی میلاد جباری مولانا در بخش چهل سالگی جشنواره تئاتر فجر، در باغ موزه قصر اجرا می‌شود.

این نمایش به شیوه تئاتر کاربردی با حضور تماشاگران در صحنه و محل اجرای نمایش به مبارزات و مرارت‌های زندانیان سیاسی در بند رژیم طاغوت می‌پردازد.
اسم تماشاگران به عنوان زندانی ثبت و از آنها عکس گرفته می‌شود و پلاک زندانیان را دریافت می‌کنند. تماشاگران مانند یک زندانی در تک تک راهروهای زندان قصر حرکت می‌کنند و در هر یک از سلول‌ها به تماشای اتفاق‌هایی که در آن سلول‌ها افتاده می‌نشینند و به عنوان یک زندانی سیاسی تجربه یک ساعت از حضور در بند سیاسی زندان قصر را پشت سر خواهند گذشت.

در خلاصه نمایش آمده است: موزه‌ها حرف‌های گفتنی زیادی دارن از شادی‌ها و غم‌ها، خنده‌ها و گریه‌ها، نمایش کاربردی شما رو می‌بره درست وسط تاریخ این‌ بار نه دیگه با کاتولوگ، بروشور و مانکن و… این نمایش درست مثل یه ماشین زمان می‌مونه… راستی اینجا صندلی ممنوعه…

محمد جباری مولانا، مصطفی گلی، مهران نیکزاد طالمی، پوریا خشابی‌زاده، محسن محمودیان، فرزاد خان‌پور، علی فرجی، رضا ایزدخواه، حامد آرامی، علیرضا اسفند یار، محمد نوروزی، حجت‌الله مروجی، مسعود شیرانی‌فرد، سبحان بابائی، شهاب درفشدار، سجاد صفایی، محمد مهدی غروی، محمد کشاورز، هانیه رحیمی، زهرا زارع، عاطفه توکلی، نرگس احسان‌پور، ارغوان حامدی، فاطمه حسن‌زاده، الهه ادبی، مژده عباسی، پریا ابراهیمی، طیبه پاکدل، مهسا احمدی، راحله مجیدی، مهدیه یوسفی، آتنا صداقت، فاطمه سیاوشی، مهرنوش باقری منفرد، الهه نورانی، سیمین رضازاده، فاطمه نعیمی، مائده شریعت در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

علاقه‌مندان برای تماشای نمایش «زمان در حبس قصر» می‌توانند با خرید بلیت از سایت تیکت تا ۲۰ اسفند به باغ موزه قصر به نشانی: خیابان شریعتی، خیابان پلیس، میدان پلیس مراجعه کنند.

تجهیزات : سیمرغ هنر صدا

164087_487

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

logo-samandehi