پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار
خانه / برندها / جی تی اس (JTS)

جی تی اس (JTS)

تاریخچه کمپانی جی تی اس (JTS)

 

کمپانی “جی تی اس ” در سال ۱۹۸۲ میلادی در کشور تایوان تاسیس و در سال ۱۹۸۶ به گروه سازندگان بین المللی پیوست . این کمپانی از سال ۱۹۸۹ به صورت سازنده مادر ، برای کمپانی های کوچکتر به صورت UDM سفارش می گرفت .

در سال ۱۹۹۰ سری جدید میکروفن های D25 را تولید کرد که انقلابی در ساخت میکروفن شناخته شده است . با ورود به سال ۱۹۹۱ کمپانی توانست کنترل کیفیت ۶۰۰ مدل میکروفن جی تی اس (JTS) را به سطح بین المللی برساند. در سال ۱۹۹۲ با اختراع مدل D88 کپسولی از میکروفن به بازار آمد که با مدل های خازنی برابری می کرد . دو سال بعد یعنی در سال ۱۹۹۴ کمپانی کارخانه ای به مساحت ۴ هکتار را در چین خریداری کرد.

در سال ۱۹۹۶ موفق به دریافت ISO 9002 شد و در سال بعد طراحی مدل های هندزفری (Hands Free) و موبایل (Mobile) برای اولین بار آغاز شد. در سال ۱۹۹۹ محصولات کمپانی به صورت Mass – Product  برای جهان عرضه شد.

با آغاز سال ۲۰۰۰ میلادی کمپانی کوچک جی تی اس (JTS) به کمپانی World wide  (جهان وسیع) تغییر نام یافت و در تمام پنج قاره توانست نماینده داشته باشد.

در سال ۲۰۰۲ اولین سری میکروفن های بیسیم UHF در رقابت جهانی قرار گرفت و در سال ۲۰۰۳ کارخانه مسقف به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع افتتاح شد که صرفا برای ساخت سری UHF بود . در سال بعد محصولات کمپانی در ۴ نقطه شروع به ساخت نمود و در سال ۲۰۰۵ تحقیق راجع به کنفرانس آغاز گردید. در سال ۲۰۰۶ اولین سری کنفرانس به صورت آزمایشی به جهان عرضه گردید.

دو سال بعد در سال ۲۰۰۸ محصولات این کمپانی از جمله سیستم های کنفرانس و دیگر میکروفن ها را در ۵۷ کشور جهان به صورت نمایندگی فعال شروع به عرضه نمودند. تا جایی که در سال ۲۰۰۸  میلادی معادل ۱۲۰۰۰۰ کنسول میکروفن به فروش رسید. در سال ۲۰۱۵ میلادی به عنوان یکی از ۱۰ برند ملی در چین در صنعت صوت و نورپردازی حرفه ای معرفی گردید . با گذشت بیش از سی و سه سال از زمان تاسیس هم اکنون محصولات این کمپانی در بیش از ۸۷ کشور جهان توزیع و به فروش می رسد . عمده محصولات این کمپانی عبارتند از : میکروفن و هدفون باسیم و بیسیم ، سیستم کنفرانس ، سیستمهای ترجمه همزمان و راهنمای تور (تورگاید) و اسپیکر

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

logo-samandehi