یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار
خانه / تصویر و عکس مهمانهای رادیو / حضور مهندس سعید اوحدی در رادیو سرو اردیبهشت ۹۸

حضور مهندس سعید اوحدی در رادیو سرو اردیبهشت ۹۸

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه رویکرد و جهت گیری در موزه بسیار ارزشمند است، گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران قرارگاه فرهنگی نظام است و امروز با اثرگذاری که در شهر تهران داشته به عنوان الگو تعریف می شود تا در استان های دیگر هم این الگو معرفی شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفتگو با رادیو سرو موزه اظهار کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان یکی از قرارگاه های فرهنگی نظام ظرفیت های مختلفی را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: حدود ۴۰ فرهنگسرا و ۱۰۵ خانه فرهنگ و تعدادی باغ موزه و خانه موزه و ۳۰۰ کتابخانه در اختیار این سازمان است.

مهندس اوحدی با اشاره به اینکه خانه موزه شهید مطهری یکی از زیباترین خانه موزه های شهر تهران است، گفت: در حوزه آموزشی بیش از ۳۰۰ هزار نفر از شهروندان تهرانی از ظرفیت سازمان در طول  سال بهره مند هستند.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه ۸ سال جنگ تحمیلی توسط مردم مدیریت شد و آن نتایج ماندگار را به همراه داشت، افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همانند دیگر دستگاه ها زمانی که موضوع سیل جدی شد، به کمک مردم شتافت و کمک های مردمی را جمع آوری کرد.

وی تصریح کرد: این کمک ها توسط بسیج مستضعفین و هلال احمر به منطقه سیل زده گلستان ارسال شد؛ پس از جاری شدن سیل در شهرهای لرستان و خوزستان ایده پسا سیل در کنار کار عظیمی که مردم انجام می دادند، مطرح شد.

مهندس اوحدی تاکید کرد: با این ایده به دنبال ایجاد زمینه کارهای فرهنگی و آموزشی برای خانواده های سیل زده به خصوص شهروندان خوزستانی بودیم.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهار کرد: قرارگاه فرهنگی برای حمایت از سیل زدگان با حضور سازمان مستضعفین، کمیته ملی المپیک، وزارت ارشاد، وزارت آموزش و پرورش، مجمع خیرین مدرسه ساز، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان تبلیغات، بنیاد ملی خانواده و کانون پرورش فکری جوانان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه شعار این قرارگاه «بی قرار توام» است، گفت: این قرارگاه تا زمانی که وضعیت زندگی هموطنان سیل زده به وضعیت قبل برنگردد، تلاش می کند.

مهندس اوحدی با اشاره به اینکه یکی از وظایف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مانند موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حفظ و ترویج آثار شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است، افزود: موضوع اربیعن محوری ترین موضوع در دستور کار ستاد فرهنگی آستان عبدالعظیم حسنی است.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه موضوع سیل یکی دیگر از دستور جلسات منظمی است که به ریاست آیت الله ری شهری برگزار می شود، ادامه داد:توسعه آستان و برگزاری برنامه های فرهنگی به مناسبت های مختلف در شهر ری در دستور جلسه قرار دارد.

وی بیان کرد: امسال برنامه ریزی ویژه ای برای اربعین خواهیم داشت و برای ماه مبارک رمضان نیز کارهای ویژه ای انجام شده است؛ هر شب برنامه افطاری ساده را به همراه یک برنامه ویژه فرهنگی در منطقه ۲۰ خواهیم داشت.

مهندس اوحدی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی کشور است، گفت: فرهنگسرایی با عنوان فرهنگسرای کتاب در ضلع مقابل شبستان توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران راه اندازی شد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تاسیس رادیو سرو در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کار بزرگی است، بیان کرد: در روزهای تعطیل شاهد حضور قابل توجه شهروندان در موزه هستیم.

وی با بیان اینکه رویکرد و جهت گیری در موزه بسیار ارزشمند است، گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران قرارگاه فرهنگی نظام است و امروز با اثرگذاری که در شهر تهران داشته به عنوان الگو تعریف می شود تا در استان های دیگر هم این الگو معرفی شود.

مهندس اوحدی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های سازمان در سال ۹۸ راه اندازی رادیویی مشابه رادیو سرو موزه در باغ موزه قصر خواهد بود که از آن مکان با دیگر فرهنگسراها ارتباط داشته باشد.

تجهیزات : سیمرغ هنر صدا

WhatsApp Image 2019-05-04 at 16.28.22 WhatsApp Image 2019-05-04 at 16.28.21(1) WhatsApp Image 2019-05-04 at 16.28.21 WhatsApp Image 2019-05-04 at 16.28.20(1) WhatsApp Image 2019-05-04 at 16.28.20WhatsApp Image 2019-05-04 at 16.28.19(1)WhatsApp Image 2019-05-05 at 19.21.56 WhatsApp Image 2019-05-05 at 19.21.57 WhatsApp Image 2019-05-05 at 19.21.58

حضور مهندس سعید اوحدی در رادیو سرو اردیبهشت ۹۸

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

logo-samandehi