پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار
خانه / رادیو لحظه ها / رادیو لحظه ها ( نمایشگاهی )

رادیو لحظه ها ( نمایشگاهی )

از مهمترین راهکارهای اطلاع رسانی نسبت به حضور و حتی سطح حضور در نمایشگاه ها تبلیغات رادیویی داخل نمایشگاه است.

رادیوی نمایشگاه همواره مخاطب خود را داشته و دارد و بسیاری از افراد جهت انتخاب سالن، انتخاب شرکت ها جهت بازدید و حتی ایجاد حس نسبت به برندها تحت تاثیر این رسانه قرار دارند.

ساخت و پخش تیزرهای کوتاه رادیویی با کلمات مستقیم، آگاهی دهنده، جدی و گاه در پرده و حتی با کنایه و بهره گیری از آنها با قید تکرار و تعدد در پخش می تواند امکان زمینه سازی برای ایجاد حس و تغییر حس مخاطب نسبت به شما و شرکت شما باشد.

تبلیغات رادیویی در نمایشگاه بین المللی با بهره گیری از سرشناس ترین و برترین گویندگان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انجام می شود و در همین راستا با تداعی معنی مخاطب که صدایی آشنایی را با کلماتی نا آشنا می شنود می تواند پیام های رادیویی را بسیار اثر بخش نماید.

– امکان ساخت تیزر رادیویی سفارشی با صدای مورد نظر سفارش دهنده

– امکان پخش تیزر رادیویی ساخته شده توسط خود شرکت

از جمله امکاناتی هستند که شرکت ها با تماس با ما و هماهنگی از پیش می توانند اطلاع رسانی متفاوتی را برای خود ایجاد نمایند.

مشاوره درباره انتخاب کلمات موجز و اثرگذار و تعداد دفعات پخش پیام رادیویی و چگونگی اثرگذاری در مخاطب با این رسانه از جمله خدمات ما به مشارکت کنندگان محترم در بخش تبلیغات رادیویی می باشد.

تبلیغات محیطی و رادیویی راهکاری بی بدیل

امروزه در بزرگترین مراکز و اماکن نمایشگاهی، تبلیغات محیطی و رادیویی به عنوان مهمترین راهکار تبلیغ در فضای نمایشگاه جهت افزایش شناخت و آگاهی بازدیدکننده و در نهایت تحت تاثیر قرار دادن مخاطب مورد نظر در سطح وسیع به کار می رود. بیل بوردهایی که در کل فضای نمایشگاهی مثل غول هایی آرام ایستاده اند، رادیویی که با بهره گیری از بهترین مجریان، صدای شما را تمام وقت به گوش مخاطب می رسانند. بالن هایی که برندها را تا آسمان بالا می برند و … امکاناتی بی نظیر را فراهم ساخته تا بتوانند بهترین نتایج را برای شرکت ها به ارمغان بیاورند. در صنعت نمایشگاهی کشور ما این جمله را از مشارکت کنندگان قدیمی و با سابقه بسیار میشود شنید که؛ یا نباید شرکت کرد یا باید با قدرت حاضر شد. رشد صنعت نمایشگاهی در ایران با حضور تعداد بیشتر مشارکت کننده در هر نمایشگاه همراه شده و در بسیاری از نمایشگاه ها آمارهای شرکت کننده ها بیش از حد تصور شده و مجریان همواره با مشکل کمبود جا مواجه هستند. اما زمان بازدید از نمایشگاه و تعداد روزهای آن افزایش نیافته و نمی تواند افزایش بیابد چرا که چنین رسمی در هیچ کجای دنیا هم مرسوم نیست تنها چیزی که افزایش یافته رقابت در سطح حضور و نشان دادن تمایز و توانمندیها در جذب و اقناع مخاطب است. تبلیغات محیطی و رادیویی نمایشگاه این امکان را فراهم می کند که شرکت ها بتوانند بسته به میزان حضور در بخش های مختلف این عرصه در جذب مخاطب و تحت تاثیر قراردادن او به رقابت بپردازند. اما مشکل اینجاست که در خود تبلیغات محیطی و رادیویی هم برای تبلیغ سقف و حد و مرز وجود دارد. در یک دوره ۴ روزه نمایشگاهی نمی توان ۸۰ ساعت رادیو پخش کرد و با وجود تعداد معین بیل بورد نمی توان تعداد بیشتری سفارش گرفت، لذا در این گستره نیز شرکت هایی موفق هستند که از پیش برنامه ریزی نموده و متناسب با توان و اهمیت حضور خود اقدام به رزرو خدمات مورد نظر می نمایند. ناراحت کننده ترین ایام برای همکاران ما زمانی است که شرکت های بسیار بزرگ و دارای شان و منزلت خاص به دلیل مراجعه با تاخیر و پرشدن تمامی فضاهای تبلیغاتی از ما جواب منفی می گیرند.

چرا تبلیغات محیطی و رادیویی؟

به صورت یک قاعده کلی افزایش شناخت و آگاهی می تواند تاثیر به سزایی در پذیرش یا عدم پذیرش یک موضوع یا یک برند توسط مخاطب داشته باشد و قطعا افزایش شناخت و آگاهی زمانی رخ می دهد که بتوان مخاطب را تحت تاثیر قرار داد. نمایشگاه ها در سراسر جهان به عنوان تجلی گاه صنعت و توانمندی صنوف و صنایع متعدد، مهمترین و شناخته شده ترین بستر برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب بوده و هستند. برگزاری ده ها هزار نمایشگاه به صورت سالانه در سراسر جهان که روز به روز بر تعداد عناوین آن افزوده می شود بر این باور صحه می گذارد. اما در این میان تعداد محدودی از شرکت ها هستند که به برنامه ها و اهداف از پیش تعیین شده خود در نمایشگاه جامه عمل پوشانیده و سیاست های خود را محقق می بینند. تبلیغات صحیح و اصولی به عنوان جزء لاینفک حضور در نمایشگاه امری بدیهی است که بسیاری از شرکت ها همواره با انتخاب حجم، نحوه، مبلغ و منابع اختصاص یافته به آن دست به گریبان هستند.

photo_2016-07-02_18-06-28

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

logo-samandehi