چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار
خانه / مقالات آموزشی / سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس

 

یکی از ضروری ترین تجهیزات سالنهای کنفرانس ؛ سیستم کنفرانس صوتی می باشد که به دو گروه باسیم و بی سیم تقسیم میشوند. سیستم کنفرانس صوتی تبادل اطلاعات را بصورت سازمان یافته بین اعضای شرکت کننده تضمین می نمایند .

سیستم کنفرانس بی سیم :

سیستم کنفرانس صوتی بی سیم امکان نصب و جابجایی بسیار آسان و سریع را دارا می باشد.

با اتصال فرستنده / گیرنده به منبع تغذیه امکان کنترل جایگاه ریاست و شرکت کننده فراهم می گردد.

یکی از خصوصیات این سیستم کنترل عملیات با استفاده از نرم افزار از طریق کامپیوتر می باشد که عملیات تاییدیه نصب، وضعیت ارتباطی فرستنده / گیرنده و همچنین وضعیت نصب هر یک از جایگاه های ریاست و شرکت کننده را مشخص می کند. همچنین محاسبه و ارائه نتایج رای گیری از دیگر وظایف آن می باشد.

امکان ترجمه همزمان در هنگام صحبت کردن دو سخنران ( Sub,Main) ، این سیستم را برای سالنهای کنفرانس مناسب تر نموده است.

همچنین این دستگاه قابلیت قرار گیری در رک های استاندارد را دارا می باشد.

دلایل زیادی برای انتخاب سیستم های کنفرانس بی سیم وجود دارد از جمله : استفاده از این سیستمها در موقعیت ها و با طراحی های مختلف و همچنین قابل حمل بودن آنها این امکان را ایجاد می کنند که این سیستمها در اتاق های متفاوتی نصب و راه اندازی شوند که این نکته  مثبتی برای طراحی ها و دکوراسیونهای داخلی مدرن و پیچیده ی امروزی می باشد .

سیستم های کنفرانس بی سیم ویژگی های مثبت زیادی را برای مصرف کنندگان ایجاد می کنند که از آن جمله می توان به قابل اعتماد بودن سیستم و برطرف کردن تمامی تمایلات مصرف کنندگان با کیفیت های صدایی بالا و انعطاف پذیری بسیار اشاره کرد . از دیگر امکانات قابل استفاده  این سیستم می توان به ضبط جلسه اشاره کرد . این ویژگی این امکان را ایجاد می کند که  بعدا به اطلاعات تبادل شده در جلسه دسترسی داشته  و یا به تهیه  صورت جلسه بعد از جلسه پرداخته شود .

سیستم کنفرانس با سیم :

منبع تغذیه واحد مرکزی سیستم کنفرانس صوتی با سیم می باشد که طراحی منحصر به فرد آن باعث نصب و راه اندازی سریع و آسان آن شده است.

استفاده از ورودی، خروجی های این دستگاه امکان اتصال جایگاه ریاست و شرکت کننده و دستگاه جانبی را فراهم می سازد.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

logo-samandehi