پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار
خانه / مقالات آموزشی / سیستم کنفرانس بیسیم

سیستم کنفرانس بیسیم

 

 

  •  با افزایش روزافزون ابزار بی سیم و وسایلی بر پایه  بلوتوس و اینفرارد و … نیاز شرکت های پیشرفته در استفاده از سیستم هایی که به دلیل شلوغی شبکه های ارتباطی دچار مشکل نشوند به وضوح احساس می شود.در این زمینه شرکت های زیادی  در تلاشند که به فناوری هایی دست یابند که حتی الامکان برطرف کننده این مشکل باشند .
  • یکی از زمینه های کاری شرکت طنین گستران سیستم کنفرانس می باشد . در زمینه  سیستم کنفرانس سمینارها و کنفرانس های زیادی برگزار گردیده است . در ۲۵ و ۲۶ ماه می میلادی سال ۲۰۱۳ پنجمین کنفرانس سیستم های اطلاعاتی بی سیم و سیستم های اطلاعاتی تجاری در کشور نپال برگزار گردید . در طی پنج سال برگزاری این کنفرانس ها رشد زیادی در زمینه ی نوسازی مشاهده شده است . هر ساله تحقیقات زیادی توسط محققین بین المللی در زمینه های سیستم های اطلاعاتی بی سیم انجام می شود.
  • تمامی این تحقیقات بر پایه ی نوآوری و روش های هوشمندانه بنا شده اند . هدف این کنفرانس ها گردهم آوری محققین و دانشمندان آکادمیک و دانشگاهیان جهت تبادل اطلاعات با یکدیگر و ارائه ی طرح های جدید و نوآورانه می باشد .
  • دلایل زیادی برای انتخاب سیستم های کنفرانس بی سیم وجود دارد از جمله : استفاده از این سیستم ها در موقعیت ها و با طراحی های مختلف و همچنین قابل حمل بودن آنها این امکان را ایجاد می کنند که این سیستم ها در اتاق های متفاوتی نصب و راه اندازی شوند که این نکته ی مثبتی برای طراحی ها و دکوراسیون های داخلی مدرن و پیچیده ی امروزی می باشد .
  • سیستم های کنفرانس بی سیم  ویژگی های مثبت زیادی را برای مصرف کنندگان ایجاد می کنند که از آن جمله می توان به قابل اعتماد بودن سیستم و برطرف کردن تمامی تمایلات مصرف کنندگان با کیفیت های صدایی بالا و انعطاف پذیری بسیار اشاره کرد .از دیگر امکانات قابل استفاده این سیستم می توان به ضبط جلسه اشاره کرد . این ویژگی این امکان را  ایجاد می کند که  بعدا به اطلاعات تبادل شده در جلسه دسترسی داشته  و یا به تهیه  صورت جلسه بعد از جلسه پرداخت .
  •  یکی از اساسی ترین نیازهای یک مجموعه امنیت اطلاعاتی است که در این زمینه سیستم های کنفرانس بی سیم  این اطمینان و آرامش را می دهد که شاهد هیچ گونه نفوذی در اطلاعات مجموعه خود نباشید.
  •  شرکت طنین گستران  تمام تلاش خود را در همگامی با صنعت روز دنیا با ارائه سیستم بی سیم و باسیم کنفرانس با برندهای سنهایزر (Sennheiser) ، بیر داینامیک (Beyerdynamic) ، تایدن (Taiden) ، ای کی جی (AKG) ، دی اند دی (D&D) ، جی تی آر (JTR) ، شیتاچی (Shitachi) ، تنبرگ (Tandberg) ، بوش (Bosch) و … مبذول داشته است . سیستم کنفرانس بی سیم  با فن آوری اینفرارد و امکانات زیادی نظیر امکان رای گیری ، غیر قابل شنود بودن ، امکان اتصال به جایگاه ، امکان صحبت همزمان چهار جایگاه ، امکان ترجمه همزمان و امکان وصل آداپتور به هر جایگاه ، قابلیت اتصال به تجهیزات ذخیره سازی و کامپیوتر و پخش صوت و آمپلی فایر و غیره یکی از بهترین سیستم های کنفرانس موجود می باشد  که در برگیرنده ی بسیاری از امکانات ذکر شده و مطابق به خواسته ها و نیازهای مصرف کنندگان می باشد.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

logo-samandehi