جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار
خانه / باغ موزه قصر / اعلام برنامه های باغ موزه قصر در دهه مبارک فجر

اعلام برنامه های باغ موزه قصر در دهه مبارک فجر

باغ موزه قصر با توجه به رسالت و نوع کاربری خود که ارتباط تاریخی و تنگاتنگی با رشادتها و مبارزات دلیرمردان و شیرزنان این مرز و بوم در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی دارد در دهه مبارک فجر ویژه برنامه هایی را برای عموم تدارک دیده است.
به گزارش روابط عمومی باغ موزه قصر؛ پروژه اولین موزه زنده ایران با عنوان ” حبس تاریخ در قصر” از ۱۵ بهمن ماه درموزه های این مجموعه کلید می خورد، دراین برنامه که با هدف اثرگذاری بیشتر بر مخاطب در زمینه آشنایی با تاریخ انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است برای اولین بار درکشور با بهره گیری از شیوه تئاتر کاربردی موزه و با استفاده از شبیه سازی زمان ومکان، شخصیت های برجسته تاریخ به روی صحنه خواهند رفت.

در دهه مبارک فجرگالری های باغ موزه قصر میزبان آثار منتخب هنرمندان در زمینه انقلاب اسلامی و فرهنگ مقاومت در دو بخش نقاشی و پوستر است و مسابقات ورزش زورخانه ای با عنوان “جام فجر” در محل زورخانه این مجموعه برگزار می شود از دیگر برنامه های باغ موزه قصر در ایام مبارک فجر می توان به جشن های انقلاب اشاره کرد.
شایان ذکر است علاقمندان از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن می توانند از موزه های این مجموعه به صورت نیم بها بازدید کنند همچنین فیلم سه بعدی با مضمون پیروزی انقلاب اسلامی هر شب بعد از اذان مغرب بر روی ورودی ساختمان مارکوف پخش خواهد شد.

barco-ad

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

logo-samandehi