یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار
خانه / باغ موزه قصر / اختتامیه جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ ( باغ موزه قصر ۹۶ )

اختتامیه جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ ( باغ موزه قصر ۹۶ )

 تاریخ : ۱۳۹۶/۱۱/۱۸

آیین پایانی دومین جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در باغ موزه قصر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باغ موزه قصر، آیین پایانی دومین جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که به مناسبت دهه فجر برپا شده بود، روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه با حضور محمود صلاحی رییس و حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری، حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران، حسین هوشیار مدیر باغ‌موزه قصر و مدیران و معاونان سازمان فرهنگی هنری در سالن فرخی یزدی باغ‌موزه قصر برگزار شد.

محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری در سخنانی عنوان کرد: انقلاب اسلامی تنها روزنه امید در زمانی بود که همه مکاتب و احزاب و مردم دنیا می‌گفتند جهان به شرق و غرب به فرماندهی شوروی و آمریکا تقسیم می‌شود. به فکر هیچ کس نمی‌رسید که خارج از تفکر شرق و غرب، بتواند حرکتی اجتماعی انجام شود. حرکتی علیه شاه جلادی که ۷۰ هزار نفر از مردم کشور خودش را به قتل رساند و امروز برخی می‌خواهند او را تطهیر کنند. کشورهای دیگر هم از او حمایت می‌کردند، چون می‌توانستند از این طریق به منافع خودشان برسند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌های امسال رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته است، گفت: البته جای کار بیشتر هم هست، چرا که کانون‌ها و مراکز بسیار زیادی داریم که باید به آنها فضا بدهیم تا شکوفا شوند. در برخی از این مراکز زنان سرپرست خانوار فعالیت می‌کنند که باید از آنها حمایت شود.

رییس سازمان فرهنگی هنری تصریح کرد: خوشحالم که در سال‌های حضور من در سازمان فرهنگی هنری بیشترین مجوز مرکز مشارکتی را داده‌ایم و این مراکز بسیار فعال هستند و کارآفرینی می‌کنند. هنوز هم تهران این ظرفیت را دارد که کانون‌های تازه‌ای تشکیل شود و هر جا کار را به دست مردم سپردیم، شاهد نتیجه مطلوبی بوده‌ایم. اجتماع مردم می‌تواند باعث هم‌افزایی شود. در پایان از همه کسانی که در خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ها فعال هستند و از معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری تشکر می‌کنم.

پیش از برگزاری اختتامیه نیز، محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از غرفه‌های جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ها بازدید کرد و لوح تقدیر و هدایای مراکز و کانون‌های برگزیده به آنها اهدا شد

 

تجهیزات : سیمرغ هنر صدا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

logo-samandehi