جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار
خانه / باغ موزه قصر / حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در باغ موزه قصر

حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در باغ موزه قصر

مجتبی عبدالهی در نشست فصلی کارکنان شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران که در سالن فرخی یزدی باغ موزه قصر برگزار شد حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی باغ موزه قصر، مجتبی عبدالهی در نشست فصلی کارکنان این شرکت که با هدف افزایش تعاملات درون سازمانی اعضای شرکت در باغ موزه قصر برگزار شد، با اشاره به ضرورت توسعه زیرساختهای فرهنگی در پایتخت ، گفت: خوشبختانه به همت مدیریت شهری  در سالهای اخیر شاهد افزایش توسعه زیرساختهای فرهنگی در شهر تهران هستیم.

وی با تاکید بر تاثیر توسعه زیرساختهای فرهنگی در تقویت هویت  فرهنگی  در شهر تهران ، افزود: در این میان شرکت توسعه فضاهای فرهنگی از دیر باز تا کنون جزو مجموعه های تخصصی و حرفه ای به شمار می آید که در این راستا عملکرد قابل قبول دارد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران  با تاکید بر اینکه به همت شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران پروژه‌های شاخص فضاهای فرهنگی در سالهای  اخیر توسط مدیریت شهری احداث و در اختیار شهروندان قرار گرفته است، گفت: باغ موزه قصر، باغ موزه دفاع‌ مقدس و مجموعه سراسرنمای مقاومت(پانورامای دفاع مقدس) از جمله این پروژه ها محسوب می شود.

وی به پروژه های در دست اجرای شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران اشاره و تصریح کرد: مرکز تئاتر خاوران، باغ کتاب، مسجد ۷۲ تن و  مرکز نمایشهای آیینی صبا از دیگر مجموعه هایی است که به همت این شرکت و مدیران توانمند و حرفه ای آن به زودی به بهره برداری رسیده و به فضاهای زیرساختی فرهنگی پایتخت افزوده خواهد شد.

عبدالهی با اشاره به اینکه شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با پشتکار و توانایی مدیران حرفه ای گام های بلند و خوبی را در توسعه زیرساختهای فرهنگی شهر تهران برداشته است، گفت: یک دهه اخیر دوران بسیار خوب  شرکت توسعه فضاهای فرهنگی محسوب می شود و با مدیریت مهندس جعفری در این مجموعه مطمینا دوران درخشان دیگری را از این مجموعه شاهد خواهیم بود.

به گفته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تمامی پروژه های زیر نظر شرکت توسعه فضاهای فرهنگی از اقدامات و فعالیتهای به یادماندنی و ستودنی در تهران است،به طوری که این پروژه ها از جمله مجموعه سراسرنمای مقاومت اولین نمونه در نوع خود نه تنها در ایران، بلکه خاورمیانه به شمار می آید.

وی  با اشاره به اینکه شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از عقبه  قوی در حوزه مهندسی و فنی در کشور برخوردار است، گفت: امیدواریم مسئولان و مدیران این شرکت که همواره از عملکرد آنان به نیکی یاد می شود، با قدرت و صلابت به فعالیت خود ادامه دهند.

عبدالهی در ادامه به ضروت رضایت شغلی و حاکم بودن فضای نشاط و انگیزه در محیط کار اشاره کرد و گفت: امیدواریم این شرکت با اتکا به نیروهای توانمند و با انگیزه خود روند رو به تعالی و رشد را با رویکرد جهادی دنبال کند.

وی ادامه داد: امیدواریم تمامی پروژه ها به ویژه مرکز نمایشهای آیینی صبا که از سال ۸۵ فعالیت احداث آن شروع و به دراز کشیده شده هرچه سریعتر مراحل تکمیلی را طی کرده و به مرحله افتتاح برسد.

عبدالهی هچنین با اشاره به ضرورت تکریم و احترام به پرسنل، گفت: پایه، اساس و سرمایه هر شرکت و مجموعه  منابع انسانی آن است بنابراین تکریم همکاران ومدیران بسیار حایز اهمیت است.

وی در عین حال ادامه داد: البته با صراحت می توان گفت خدمات ارایه شده از سوی شهرداری تهران به پرسنل با هیچ سازمان و ارگانی قابل مقایسه نیست، بنابراین لازم است به محیط کارخود ارزش قایل شویم.

مهندس صدا : رضا طاهری

صدابردار : مهندس امیر نویدی

دستیاران صدا و نور : علیرضا نویدی،مجتبی فرامرزی

تجهیزات صدا : شرکت سیمرغ هنر صدا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

logo-samandehi