چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار
خانه / باغ موزه قصر / جشن‌های دهه ولایت در باغ موزه قصر برگزار می‌شود. ۱۳۹۵

جشن‌های دهه ولایت در باغ موزه قصر برگزار می‌شود. ۱۳۹۵

باغ موزه قصر با ویژه برنامه‌های مختلف به پیشواز اعیاد قربان و غدیر می‌رود.
به گزارش روابط عمومی باغ موزه قصر؛ ویژه برنامه “آیینه ولایت” از روز یکشنبه ۲۱ شهریور به مدت ده شب بعد از اخبار شبانگاهی به صورت زنده از باغ موزه قصر به روی آنتن شبکه سه می‌رود.
این برنامه که به مناسبت دهه ولایت برای بینندگان شبکه سه تدارک دیده شده، با اجرای شاهین جمشیدی، سیدمرتضی حسینی و مسعود روشن پژوه با حضور کارشناسان پژوهشگاه علوم انسانی با محتوای غدیرشناسی پخش می‌شود. علیرضا افتخاری، حسام‌الدین سراج، حجت اشرف‌زاده، خشایار اعتمادی، سالار عقیلی، محمد معتمدی، امیر تاجیک، شاهین آرین، فریدون اسرایی و چنگیز حبیبیان مهمان این برنامه خواهند بود.
گفتنی است همزمانی این برنامه با جشنواره تابستانی باغ موزه قصر این امکان را فراهم کرده است که مردم از برنامه‌های این جشنواره نیز که در بخش‌های چون روحوضی، سیاه بازی، نقالی، خیمه شب بازی و… هر شب از ساعت ۲۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰ برگزار می‌شود بهره مند گردند، ضمن آنکه در این ایام نمایشگاه اتومبیل‌های قدیمی و کلاسیک، نمایشگاه سوغات و صنایع دستی نیز در باغ موزه قصر دایر می‌باشد.
حضور در این برنامه‌ها برای عموم مردم آزاد و رایگان می‌باشد و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۱ شهریور ماه به باغ موزه قصر به نشانی انتهای خیابان مطهری بعد از تقاطع شریعتی مراجعه نمایند.

مهندس صدا : رضا طاهری

مدیر اجرایی : حسین احمدی

صدابرداران : حسین احمدی ، علیرضا احمدی ، سهیل نا ئینی

دستیار صدابرداران : علیرضا نویدی ، مجتبی فرامرزی

تجهیزات : سیمرغ هنر صدا

 

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

logo-samandehi